Ofte stilte spørsmål (FAQ)
og annen nyttig informasjon
Hvordan velger jeg riktig catering?
Mange synes det er vanskelig å finne nyskapende og god mat som gir et vellykket arrangement
Vi har laget moderne og spennende menyer, som kombinerer det beste fra lokale råvarer med retter fra både Norge og andre matkulturer.
Hvis du er opptatt av smak og kvalitet kan du være trygg på at dette blir en suksess!
Hvordan bestiller jeg?
Enkelt! Bestill på nettbutikken – send oss en mail – eller ring!
Er det nok mat?
Vær trygg på at det er mer enn nok.
En vanlig middag består av ca 500 gram mat, våre menyer har minimum 800 gram mat pr person.
Merking av mat og allergener:
Maten som blir levert er godt merket med hva rettene heter og allergener. I tillegg sender vi med merkelapper som du selv kan sette ut på buffeten. På denne måten kan de med allergier lett vite hva de kan spise og ikke.
Vi er godt vant med allergier, gi oss beskjed i bestillingen og vi tilpasser menyen etter behov.
Hente selv – eller få maten levert?
Dere kan hente maten selv, eller om ønskelig leverer vi på døren. Sistnevnte medfører et frakttillegg i prisen:
Uke / helg | |
Trondheim | 300 kr / 390 kr |
Stjørdal, Klæbu, Børsa og Skaun | 390 kr / 490 kr |
Når kommer maten?
Vi anbefaler levering av maten ca halvtime før gjestene kommer, da slipper du å stresse med både mat og gjester samtidig.
Vi ankommer normalt med maten 0-30 minutter før ønsket leveringstid. Dette fordi vi noen ganger kjører ut i god tid pga trafikk etc, eller vi har flere leveringer samtidig og trenger litt slingringsmonn.
Men ettersom maten holder seg godt i transportkassene, går dette veldig fint.
Hva gjør jeg når maten kommer?
Maten leveres i isoporkasser som holder varm/ kald temperatur i opptil 2 timer.
Maten leveres i engangs emballasje, ferdig pyntet og serveringsklar. Det er ikke med serveringsbestikk, så det må dere ordne med selv.
Sett kaldmaten på bordet ca 30 minutter før dere skal spise, slik at den får romtemperatur og optimal smak. Varmmaten setter dere fram rett før dere skal spise.
Hva gjør jeg med emballasjen?
Engangsemballasje: Isoporkasser og grønne plastkasser returneres til oss. Se egen info
Betaling
Vi sender faktura på angitt mailadresse, eventuelt post.
Betingelser og oppgjør
- Faktura tilsendes på mail, større oppdrag faktureres etter avtale på forhånd.
- Ved avbestilling mindre enn fire dager før avtalt dato faktureres 50% av total ordre.
- Antall porsjoner bestilt vil kunne endres oppover etter avtale, men ikke nedover mindre enn fire dager før avtalt dato. Etter dette blir alle porsjoner opprinnelig bestilt fakturert.
Lurer du på noe mer?
Ingen spørsmål er for dumme – ta kontakt med oss så hjelper vi deg!
Retur av emballasje
Maten leveres i isoporkasser og grønne plastkasser. Disse må du levere tilbake til oss innen 5 dager.
De sorte hardplastfatene som ofte brukes som hyller i kassene, kan du også gjerne sende tilbake. Ønsker du å beholde kassene, så kan vi fakturere deg 100 kr pr kasse.
Dette gjøres innen våre åpningstider (08:00-15:30), eller ved avtalt tidspunkt. Alt leveres i Stiklestadveien 1B, Hovedinngang, andre etasje kantinen. Om dere kommer utenom åpningstid kan de også settes til i innhuket til høyre for lasterampen.
Om du blir forhindret fra å levere innen 5 dager, så ta kontakt med oss og vi finner en god løsning 😊
Adresse: Stiklestadveien 1,
Inngang B, 2. etg
7041 Trondheim
Telefon: 95 21 96 65
E-post: post@kulinariskf.no